Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, January 17, 2020

۔23 جنوری سے پہلے عاپ لانچ کرے گی کیجریوال کا گارنٹی کارڈ


اس تاریخ کو وزیر اعلی اروند کیجریوال نئی دہلی اسمبلی حلقہ سے پرچہ نامزدگی داخل کریں گے ،دکھائیں گے دم
نئی دہلی ۔/صداٸے وقت /ذراٸع / 17 جنوری 2020.
==============================
دہلی اسمبلی انتخابات کے اعلان کے بعد ، عام آدمی پارٹی آج تینوں محاذوں پر برتری حاصل کر رہی ہے۔ پارٹی نے سب سے عوامی مکالمہ کا آغاز یکم ستمبر سے پروگرام کے ذریعے کیا۔ اس کے بعد دہلی کے اندر عام آدمی پارٹی کی مختلف فرنٹ آرگنائزیشنز کے ذریعہ ایک ڈائیلاگ پروگرام کا انعقاد کیا گیا ، بڑے مکالمے کے پروگرام بوتھ کی سطح پر ممبران اسمبلی کے ذریعہ ، دہلی میں اپنے 5 لاکھ گھروں تک گھر گھر جاکر مہم چلائے گئے۔ 700 محلہ میٹنگز کا انعقاد کیا گیا ، 7 ٹاون ہال میٹنگیں وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کی۔ عام آدمی پارٹی نے انتخابی مہم کے ساتھ ساتھ بوتھ مینجمنٹ کا کام بھی مکمل کرلیا ہے ، اور دہلی میں پہلی 70 اسمبلی کے لئے اپنے امیدواروں کا اعلان کیا ہے۔گوپال رائے نے کہا کہ دہلی اسمبلی انتخابات کے لئے امیدواروں کی نامزدگی کا عمل شروع ہوچکا ہے ، اس کڑی میں کل 18 جنوری کو بابر پور اسمبلی اور وزیر اعلی اروند کیجریوال 20 جنوری کو نئی دہلی اسمبلی کے لئے اپنی نامزدگی داخل کریں گے۔
 نامزدگی داخل کرنے سے قبل نئی دہلی قانون ساز اسمبلی میں وزیر اعلی اروند کیجریوال کی سربراہی میں ایک روڈ شو کا انعقاد کیا جائے گا۔ 21 کو نامزدگی کا عمل ختم ہونے کے بعد ، عام آدمی پارٹی انتخابات کے لئے اپنی حتمی اور فیصلہ کن مہم کی طرف گامزن ہوگی۔ اس مہم کا آخری مرحلہ 23 جنوری سے شروع کریں گے۔ اس مہم کو شروع کرنے سے پہلے ، گارنٹی کارڈ اس کام کے لئے شروع کیا جائے گا جو اگلے 5 سالوں میں عام آدمی پارٹی کی حکومت کرے گی ، جو 'کیجریوال کے گارنٹی کارڈ' کے نام پر جاری کیا جائے گا۔ کیجریوال کا یہ گارنٹی کارڈ 23 جنوری سے پہلے عوام میں لانچ کیا جائے گا اور 26 جنوری کے بعد پارٹی کا مکمل منشور عوام کے سامنے رکھا جائے گا۔ 
ہم 23 جنوری سے پہلے کیجریوال کے گارنٹی کارڈ کے اجراءکے سلسلے میں دہلی اسمبلی انتخابات کی دہلی کے انتخابی مہم کے اپنے آخری مرحلے کا آغاز کرنے جارہے ہیں۔ جس کے تحت ہم ایک بار پھر دہلی کے 35 لاکھ گھروں میں دستک دیں گے۔ ہماری ڈور ٹو ڈور مہم 2 فروری تک چلے گی۔ ہمارا مقصد یہ ہے کہ 23 جنوری سے 2 فروری کے درمیان ، ہم پھر 35 لاکھ گھروں میں دستک دیں گے اور کیجریوال کے گارنٹی کارڈ کو گھر گھر پہنچائیں گے۔ اس کے ساتھ ہی ، 23 جنوری سے 30 جنوری تک ، وزیر اعلی اروند کیجریوال گارنٹی کارڈ پر 6 ٹاون ہال میٹنگ بھی کریں گے ، جس میں عوام کے ساتھ براہ راست رابطے کا انتظام ہوگا۔ ہماری مہم جو 23 تاریخ سے شروع ہوگی اس میں گھر گھر جاکر اور ٹاون ہال میٹنگ کے ساتھ ساتھ ہمارے تمام امیدواروں کے ذریعہ تمام علاقوں میں انڈور میٹنگز اور عوامی میٹنگیں شامل ہوں گی۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال جی کے پروگراموں کے بارے میں معلومات جلد ہی میڈیا کے ساتھیوں کے ساتھ شیئر کی جائیں گی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot