Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, February 11, 2020

پوروانچل یونیورسٹی میں دو روزہ ”پلیسمنٹ میلہ کا افتتاح۔

جون پور....اتر پردیش (نماٸندہ)۔
=====================
ویر بہادر سنگھ پوروانچل یونیورسٹی کے ٹریننگ اینڈ پلیسمینٹ سیل کے ذریعہ دو روزہ نوکری میلہ میں 3 ہزارسے زائد طلباء نے حصہ لیا۔ اس موقع پرانتخاب کا عمل ملک کے مختلف حصوں سے تعلق رکھنے والی کمپنی کے ایچ آر نمائندوں نے کیا۔نوکری میلے کا افتتاح پیر کی صبح انجینئرنگ انسٹی ٹیوٹ کیمپس میں وزارت کھیل اور نوجوان حکومت ہند کے گورننگ باڈی کے ممبر شترودر پرتاپ، وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر راجارام یادو، پلیسمنٹ سیل کے ڈائریکٹر پروفیسر رنجنا پرکاش، شارڈا پاٹھک نے مشترکہ طور پر کیا۔

 مہمان خصوصی شترودرہ پرتاپ نے اپنے خطاب میں کہا کہ دنیا میں بہت سارے انقلابات ہوئے ہیں، لیکن صنعتی انقلاب نے دنیا کی تصویر بدل دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ گاندھی جی نے آزادی کے وقت ہندوستانیوں میں بھی کاروبار کے جذبے کو جنم دیا تھا۔ انہوں نے طلباء سے اپیل کی کہ وہ نوکری میں شامل ہونے کے بعد بھی آخری شخص کو ذہن میں رکھیں۔ صدارتی خطاب میں وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر راجارام یادو نے کہا کہ یونیورسٹی مسلسل تیسرے سال نوکری میلے کا اہتمام کررہی ہے۔ اب تک مختلف کمپنیوں میں منتخب طالب علم کی قابلیت پر کوئی سوال نہیں اٹھایا گیا ہے۔انہوں نے کمپنی کے نمائندوں کو یقین دلایا کہ ہمارے طلبا نظم و ضبط کو ماننے والے اور محنتی ہیں۔ پوروانچل کے طلبا میں ان کی تخلیقی صلاحیت ہے،کمپنی کی ترقی میں اہم کردار ادا کرے گی۔شاردا پاٹھک نے کہا کہ اس طرح کے نوکری میلے طلباء کی زندگی میں خوشگوار مواقع لاتے ہیں۔ انہوں نے اس تقریب کے لئے یونیورسٹی کو مبارکباد پیش کی۔ پلیسمنٹ سیل کی ڈائریکٹر پروفیسر رنجنا پرکاش نے نوکری میلے کے بارے میں تفصیل سے بات کی۔ انہوں نے کہا کہ یہ سیل طلباء کو تربیت اور روزگار فراہم کرنے کے لئے ہمیشہ تیار رہا ہے اور اسی سلسلے میں آج ایک نوکری میلے کا انعقاد کیا جارہا ہے۔ یونیورسٹی کے وائس چانسلرز اور دیگر مہمانوں نے کمپنی کے نمائندوں سے تفصیلی معلومات حاصل کی۔ نوکری میلے میں انسٹی ٹیوٹ آف فارمیسی اینڈ انجینئرنگ میں 27 کمپنیوں کے ایچ آر نمائندوں نے سلیکشن کا عمل انجام دیا۔
نوکری میلے میں یونیورسٹی سے منسلک پی جی کالج بدلا پور، مالتی کالج، ٹی ڈی کا لج، محمد حسن پی جی کالج، مڑیاہوں پی جی کالج کے طلباء نے حصہ لیا۔
اس موقع پر فنانس افسر ایم کے سنگھ، رجسٹرار سوجت کمار جیسوال، امتحان کنٹرولر بی این سنگھ، پروفیسر بی بی تیواری، پروفیسر اے کے شریواستو، پروفیسر اویناش پارتھڈکر، پروفیسر وندنا رائے، ڈاکٹر منوج مشرا، پروفیسر بی ڈی شرما، پروفیسر اجے پرتاپ سنگھ، ڈاکٹر راج کمار، ڈاکٹر سنتوش کمار، شیام ترپاٹھی سمیت دیگر لوگ موجود رہے۔نظامت کے فرائض پروفیسر اجے دیویدی نے کیا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot