Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, February 3, 2020

لاٸنس کلب جونپور کے زیر اہتمام مفت طبی کیمپ کا انعقاد۔

جون پور۔۔۔اتر پردیش۔ (نماٸندہ) ۔
==================
سماجی ادارہ لائنس کلب کی جانب سے شہر کے ایک ہوٹل میں صحت جانچ کیمپ لگاکر طرززندگی سے متعلق سیمینار کا انعقاد کیاگیا۔ کیمپ میں 245 افراد کی ذیابیطس جانچ، بلڈ پریشر، دمہ ٹیسٹ، بی ایم ڈی کیلشیم اور 112 افراد کو ڈاکٹر وی ایس اپادھائے نے دل کی جانچ کیا۔
اس موقع پر سینئر ڈاکٹر وی ایس اپادھیائے نے جدید ماحول میں صحت مند رہنے کے لئے طرز زندگی کے انتظام کے بارے میں تفصیل سے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ نئے نئے وائرس پیدا ہو رہے ہیں جو ہماری صحت کے لئے بہت نقصان دہ ہیں، لہذا صحت مند طرز زندگی اپنائیں اور ہلدی اور دودھ کے مستقل استعمال سے ہماری قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ انھوں نے کہا کہ آج کے دور میں بدلتی طرز زندگی کے ساتھ ہر شخص کسی نہ کسی بیماری میں مبتلا ہے۔ غلط کھانے کی وجہ سے لوگوں میں دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھتا ہے، جس کی وجہ سے بڑوں سے لے کر نوجوانوں تک دل کا دورہ پڑنے کا خطرہ بڑھتا جارہا ہے۔ کچھ لوگ دل کا دورہ پڑنے کی علامات اور اس سے بچنے کے طریقوں کو نہیں جانتے ہیں۔ اگر اس کے علامات اور دل کے دورے کے خطرے سے بچنے کے طریقے معلوم ہوجائیں تو پھر اس کا خطرہ بہت حد تک کم ہوجاتا ہے۔

 اس کے علاوہ صحت مند غذا اور ورزش کے ذریعہ لوگ دل کی بیماریوں اور دل کے دورے کے خطرے سے بھی بچ سکتے ہیں۔ انھوں نے کہا کہ سردیوں میں چھوٹی چھوٹی پریشانیوں کے ساتھ دل کا دورہ پڑنے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ دل کے دورے کی وجہ موٹاپا، شوگر، ہائی کولیسٹرول، ہائی بلڈ پریشر، جینیاتی مسئلہ ہے۔ اگر کسی شخص کا دل حرکت نہیں کرتا یا وہ بے ہوش ہوجاتا ہے، تو اس نے اپنی مدد اور ابتدائی طبی امداد کے لئے ڈیمو بھی دکھایا گیا۔انھوں نے کہا دورے کے دوران سینے کے بائیں جانب کارڈیک مساج کریں۔ منہ سے سانس دیں۔ سیمنار کی نظامت شکیل احمد نے کی۔ اس موقع پر سید محمد مصطفی، ڈاکٹر اجیت کپور، ڈاکٹر اے اے جعفری، ڈاکٹر آر ایس یادو، ڈاکٹر مدن موہن ورما، سنجے شریواستو، منوج چترودی، ارون ترپاٹھی، شتروگھن موریہ، زون چیئرمین اشوک موریا، نیلم پانڈے، ہیما سریواستو، مدہت فاطمہ، مدھو چترویدی، سریش چندر گپتا، رام کمار ساہو، سندیپ گپتا وغیرہ موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot