Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, February 2, 2020

کولکاتا۔۔سی اے اے کے خلاف مظاہرہ کرنے والی خاتون کا دل کا دورہ پڑنے سے موت!

کلکتہ ۔۔مغربی بنگال۔۔/2فروری2020/ذراٸع
==============================
شاہین باغ شہریت ترمیمی قانون (سی اے اے) کے خلاف ملک گیر احتجاج کی مثال بن گیا ، اسی طرز پر کلکتہ کے سرکس پارک میں دھرنے میں آئی  ایک خاتون کی موت ہوگئی۔ دل کا دورہ اس خاتون کی موت کی وجہ بتائی جارہی ہے۔ وہ مظاہرہ کے دوران اچانک بیمار ہوگئی، اسے فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیا ، جہاں ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دے دیا۔
پولیس ذرائع نے بتایا کہ گذشتہ رات قریب دو بجے کے قریب 57 سالہ خاتون احتجاج کے مقام پر بے ہوش ہوگئیں اور انہیں قریبی اسپتال لے جایا گیا۔ انہوں نے بتایا کہ انٹلی علاقے سے تعلق رکھنے والی سمیدا خاتون کا کچھ دیر بعد اسپتال میں انتقال ہوگیا۔
   پارک سرکس میں احتجاج کرتی خواتین

دہلی کے شاہین باغ میں جاری مظاہرہ کی بنیاد پر ، 60 کے قریب خواتین کولکاتہ کے پارک سرکس گراؤنڈ میں شہریت ترمیمی قانون (سی اے اے) اور نیشنل سول رجسٹر (این آر سی) کے خلاف احتجاج کر رہی ہیں ، پنڈال میں موجود ایک مظاہرین نے بتایا کہ اس خاتون کے بیٹے کا ایران سے یہاں آنے کے بعد اس خاتون کی آخری رسوم ادا کردی جائے گی۔
آپ کو بتادیں  کہ دہلی کے شاہین باغ سمیت ملک کے بہت سے شہروں میں سی اے اے اور این آر سی کے خلاف مظاہرے جاری ہیں۔ مظاہرین کا کہنا ہے کہ شہریت ترمیمی قانون (سی اے اے) مسلمانوں کے خلاف ہے اور مذہب کی بنیاد پر امتیازی سلوک کرتا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot