Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, March 25, 2020

امریکی طرز پر ہندوستان میں کورونا کیس میں اضافہ ، مئی تک 13لاکھ لوگ ہو جائیں گے بیمار : ایک مطالعہ

سائنس دانوں نے اندیشہ ظاہر کیا ہے کہ اگر ہندوستان میں متاثرہ آبادی اس رفتار سے بڑھتی رہی تو مئی کے دوسرے ہفتے تک ہندوستان میں کورونا کے 13 لاکھ مریض ہو جائیں گے۔

نئی دہلی۔ / صداٸے وقت /ذراٸع / ٢٥ مارچ ٢٠٢٠۔
==============================
اس وقت پوری دنیا کورونا وائرس وبا کی گرفت میں ہے۔  ہندوستان میں اس وائرس سے انفیکشن کے معاملات تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ اب تک ملک میں کورونا کے 563 تصدیق شدہ واقعات کی اطلاع ملی ہے ، جبکہ 11 افراد اس وائرس سے اپنی جان بھی گنوا چکے ہیں۔ ہندوستان کووڈ۔ 19 انفیکشن کے دوسرے اور تیسرے مرحلے میں ہے۔ حکومت اس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے۔ تاہم ، سائنس دانوں نے اندیشہ ظاہر کیا ہے کہ اگر ملک میں متاثرہ آبادی اس رفتار سے بڑھتی رہی تو مئی کے دوسرے ہفتے تک ہندوستان میں کورونا کے 13 لاکھ مریض ہو جائیں گے۔
خبررساں ایجنسی آئی اے این ایس کی ایک رپورٹ میں یہ معلومات دی گئی ہے۔ ہندوستان میں کورونا کے معاملوں کا مطالعہ کرنے والے COV-IND-19 اسٹڈی گروپ کے محققین نے موجودہ اعداد و شمار کا مطالعہ کرنے کے بعد اس خدشے کا اظہار کیا ہے۔ اس گروپ کے ڈیٹا سائنس دانوں کا ماننا ہے کہ ہندوستان میں ٹیسٹنگ کی شرح بہت کم ہے۔ صرف 18 مارچ کو ہی ملک میں کورونا ٹیسٹ کے لئے 11،500 نمونے ملے تھے۔ اس سے سمجھا جاسکتا ہے کہ لوگ جانچ کے لئے آگے نہیں آرہے ہیں۔
COV-IND-19 کے مطالعاتی گروپ کے ایک سائنس دان نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، "ابھی تک COVID-19 کے لئے کوئی ویکسین منظور نہیں کی گئی ہے اور نہ ہی کسی دوا کی ایجاد ہوئی ہے۔" اس صورتحال میں ہندوستان کے فیز 2 اور فیز 3 کے درمیان میں داخل ہونے سے زیادہ تباہ کن نتائج برآمد ہوں گے ، کیونکہ ہندوستان کے حفظان صحت کا نظام پہلے ہی دباؤ میں ہے۔ '
سائنس دان کے مطابق ، ایسا ہی نمونہ دوسرے ممالک جیسے امریکہ یا اٹلی میں بھی دیکھنے کو ملا۔ وہاں کووڈ ۔19 آہستہ آہستہ پھیلا اور پھر اچانک تیزی سے معاملات سامنے آنے لگے۔ ' COV-IND-19 کے مطالعاتی گروپ نے کہا ، "ہمارا موجودہ تخمینہ ہندوستان میں ابتدائی مرحلے کے اعداد و شمار پر مبنی ہے جو کہ کم ٹیسٹنگ کی وجہ سے ہے۔"

Post Top Ad

Your Ad Spot