Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, March 22, 2020

کورونا وائرس:مہاراشٹراور دہلی میں دفعہ 144نافذ،یوپی میں کل تک عوامی کرفیو۔

نئی دہلی/صداٸے وقت /22مارچ2020۔/ذراٸع۔
==============================
دنیا کے 186 ممالک کورونا وائرس کے شکار ہیں۔ ہندوستان میں اس خطرناک انفیکشن کا اثر تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ ملک کے حالات کو خراب نہ ہونے دیں ، لہذا وزیر اعظم نریندر مودی نے عوامی کرفیو نافذ کرنے کی درخواست کی ہے۔ ملک میں جنتا کرفیو نافذ ہے۔ عوامی کرفیو اتوار کی صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک رہے گا۔ جنتا کرفیو میں ، ہمیں اپنے گھروں میں خود کو بچانا ہے اور ملک میں انفیکشن کو بڑھنے سے روکنا ہے۔
کورونا وائرس کے سبب ملک کے دارالحکومت دہلی میں دفعہ 144 نافذ کردی گئی ہے۔وہیں کرونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کے پیش نظر ، کل سے مہاراشٹر میں دفعہ 144 لاگو ہوگی۔ اسی کے ساتھ ہی ممبئی میں بین الاقوامی پروازوں کے لینڈنگ پر بھی پابندی عائد کردی گئی ہے۔کرونا کے بڑھتے ہوئے خطرے کے پیش نظر ،اتراکھنڈ میں لاک ڈاؤن کا اعلان کیا گیا ہے۔ ریاست 31 مارچ تک بند رہے گی۔ریاست میں نقل و حمل کی تمام خدمات بھی 31 مارچ تک بند رہیں گی۔ انتظامیہ اور انتظامیہ کی جانب سے کھانے پینے کی تمام ضروری اشیاء کے انتظامات کئے جائیں گے۔

یوگی حکومت نے بھی اترپردیش کے تمام اضلاع کو صبح 6 بجے تک لاک ڈاؤن رکھنے کی ہدایت جاری کی۔ 9 بجے جنتا کرفیو ختم ہونے کے بعد بھی ، اترپردیش کے تمام اضلاع میں لاک ڈاؤن جاری رہے گا۔ صبح 6 بجے تک انتظامیہ نے اپنی حد بڑھا دی ہے۔ وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کی رات 9:30 بجے ایک میٹنگ ہورہی ہے جس میں عوامی کرفیو سے متعلق مزید فیصلے لے سکتے ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot