Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, March 22, 2020

بھارت میں لاک ڈاؤن شروع! کورونا وائرس سے تین ریاستوں اور 75 ضلعوں میں لاک ڈاؤن۔

نٸی دہلی/صداٸے وقت /ذراٸع /22مارچ2020) =============================۔
کورونا وائرس کے انفیکشن کی روک تھام کے لئے راجستھان اور پنجاب،بنگال حکومتوں نے ایک بڑا فیصلہ کیا ہے۔ان حکومتوں نے راجستھان اور پنجاب کو 31 مارچ تک بند کردیا ہے۔وہیں بنگال نے نے لاک ڈاؤن کرنے کا اعلان کیا ہے۔ ضروری خدمات کے علاوہ تمام مقامات پر دکانیں اور دیگر ادارے بند رہیں گے۔ یہ فیصلہ راجستھان کے وزیر اعلی اشوک گہلوت کی جانب سے اٹھائی گئی میٹنگ میں کیا گیا ہے۔ اس اجلاس کے بعد ، حکومت کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ وزیر اعلی اشوک گہلوت نے 22 سے 31 مارچ تک ریاست میں لاک ڈاؤن کرنے کی ہدایت دی ہے۔
پنجاب میں مکمل لاک ڈاؤن کا اعلان کردیا گیا ہے ، پنجاب حکومت نے کورونا وائرس کے انفیکشن کی وجہ سے یہ اقدام اٹھایا ہے۔وزیراعلیٰ نے اپیل کی ہے کہ لاک ڈاؤن کے دوران بند فیکٹریوں میں کسی بھی کارکن کو ملازمت سے نہیں ہٹایا جائے اور انہیں اس عرصے کے لئے تنخواہ دے کر چھٹی دی جائے۔ اس کے لئے انہوں نے محکمہ لیبر کو ہدایت کی کہ وہ فیکٹری منیجرز سے مستقل رابطہ رکھیں۔
ہریانہ حکومت کا فیصلہ 31 مارچ تک گڑگاؤں کو مکمل طور پر بند کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا۔نوئیڈا سے بھی بڑی خبریں آرہی ہیں جہاں انتظامیہ نے جنتا کرفیو کے وقت میں کل صبح 6 بجے تک توسیع کردی ہے ، حالانکہ وزیر اعظم نریندر مودی نے آج رات تک کہا تھا ، لیکن نوئیڈا انتظامیہ نے اپنا وقت کل صبح 6 بجے تک بڑھا دیا ہے۔وہیں مرکزی حکومت نے ملک کے 75 ضلعوں کو کورونا سے متاثر ہونے کی وجہ سے لاک ڈاؤن کردیا ہے۔ دہلی ، ممبئی ، پٹنہ ، نوئیڈا ، غازی آباد ، لکھنؤ ، بھوپال سمیت ملک کے 75 اضلاع اس میں شامل ہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot