Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, March 19, 2020

کورونا وائرس پر وزیر اعظم مودی نے کی ’ جنتا کرفیو‘ کی اپیل، کہا۔ 22 مارچ کو گھر پر رہیں۔

اپنے ہم وطنوں سے خطاب کرتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا ، 'پچھلے 2 ماہ سے ہم دنیا سے مسلسل پریشان کن خبریں آتے ہوئے دیکھ رہے ہیں۔ 2 مہینوں میں ہندوستان کے عوام نے اس وبا کا مضبوطی سے مقابلہ کیا ہے۔

نئی دہلی۔/صداٸے وقت /ذراٸع / 19 مارچ 020.
==============================
 وزیر اعظم نریندر مودی نے کورونا وائرس کی وجہ سے  پیدا ہونے والی صورتحال اور اس سے نمٹنے کے لئے کی جارہی کوششوں کے بارے میں آج رات 8 بجے قوم سے خطاب کیا۔ اپنے ہم وطنوں سے خطاب کرتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا ، 'پچھلے 2 ماہ سے ہم دنیا سے مسلسل پریشان کن خبریں آتے ہوئے دیکھ رہے ہیں۔ 2 مہینوں میں ہندوستان کے عوام نے اس وبا کا مضبوطی سے مقابلہ کیا ہے۔ کورونا وائرس نے پوری نسل کو بحران میں ڈال دیا ہے‘۔ پی ایم مودی نے 22 مارچ کو جنتا کرفیو کی اپیل کی ہے۔ انہوں نے شہریوں سے اتوار کی صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک گھر میں ہی رہنے کی اپیل کی۔
انہوں نے کہا کہ صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک لوگ گھر پر ہی رہیں۔ لوگ گھروں سے باہر نہ نکلیں۔ انہوں نے اپیل کی کہ 10 ساتھیوں کو جنتا کرفیو کے بارے میں بتائیں۔ اتوار کی شام 5 بجے سائرن بجایا جائے گا۔ حکومت نے وزیر خزانہ کی سربراہی میں کووڈ 19 اقتصادی ٹاسک فورس کے قیام کا فیصلہ کیا ہے۔
پی ایم مودی نے کہا کہ اس وبا کی وجہ سے ملک کی معیشت کو نقصان پہنچا ہے۔ پی ایم مودی نے تاجروں سے یہ بھی اپیل کی کہ اگر ان کے کارکنان کام پر نہ آ پائیں تو ان کی تنخواہ نہ کاٹیں۔ میں ملک کے عوام کو یقین دلاتا ہوں کہ ملک میں کھانے ، دودھ اور دیگر سامان کی کمی نہ ہو ، حکومت اس کے لئے کوششیں کر رہی ہے۔ گھر پر سامان جمع کرنے کا کام نہ کریں۔ پہلے جیسا ہی ماحول رہنے دیں۔ گھبرائیں نہیں۔
انہوں نے کہا ، 'ملک والوں نے مجھے کبھی مایوس نہیں کیا۔ میں آج 130 کروڑ شہریوں سے کچھ مانگنے آیا ہوں۔ مجھے آپ کے آنے والے کچھ ہفتے چاہئے۔ آپ کو آنے والا کچھ وقت درکار ہے۔ پیارے ہم وطنو، اس وبا سے بچنے کے لئے کوئی قطعی علاج نہیں آیا ہے اور نہ ہی کوئی ویکسین آئی ہے۔ ہر کسی کا فکر مند ہونا فطری ہے‘۔
پی ایم مودی نے کہا ، 'اس کا ہندوستان پر کوئی اثر نہیں پڑے گا ، اس پر یقین کرنا غلط ہے۔ لہذا ، دو اہم چیزوں پر توجہ مرکوز کرنا ضروری ہے۔ یہ ہیں عزم اور تحمل۔ 130 کروڑ ہندوستانیوں کو یہ عزم کرنا ہوگا کہ ہم خود بھی انفیکشن کی زد میں آنے سے بچیں گے اور دوسروں کو بھی بچائیں گے‘۔ 130 کروڑ ہندوستانیوں کو یہ عزم کرنا ہوگا کہ ہم خود بھی انفیکشن سے بچیں گے اور دوسروں کو بھی بچائیں گے۔ وزیر اعظم مودی نے شہریوں سے کہا ، 'کورونا وائرس سے بچنے کے لئے سماجی دوری صحیح طریقہ ہے۔ جتنا ہو سکے اپنے گھر پر ہی رہیں۔ گھر سے ہی کام کریں۔ آپ گھر سے ہی دفتر کا کام کریں۔ معاشرے کو تقاریب سے دور رہنا ہوگا‘‘۔

Post Top Ad

Your Ad Spot