Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, April 26, 2020

کووڈ-19:۔۔۔۔۔۔ 3 مئی کے بعد بڑھایا جاسکتا ہےلاک ڈاؤن، ریاستوں نے دئے اشارے

کوروناوائرس پر بنی دہلی حکومت کی کمیٹی نے پہلے ہی کہہ دیا کہ اگر کورونا کو پوری طرح سے ہرانا ہے تو راجدھانی میں 16 مئی تک لاک ڈاؤن کو بڑھانے کی ضرورت ہے۔ دہلی کی طرح ہی اب دیگر ریاستوں نے لاک ڈاؤن کو آگے بڑھانے کی بات کہنا شروع کردیا ہے۔

نٸی دہلی /صداٸے وقت /ذراٸع /26 اپریل 2020.
==============================
ملک میں کوروناوائر کے پھلاؤ کو روکنے کیلئے وزیر اعظم نریندر مودی  نے 3 مئی تک لاک ڈاؤن کا اعلان کیا ہے۔ لاک ڈاؤن  کا اثر اب نظر بھی آنے لگا ہے۔  کورونا وائرس کی رفتار رفتہ۔رفتہ کم پڑتی دکھائی دے رہی ہے۔ ایسے میں کئی ریاستوں نے تین مئی کے بعد بھی لاک ڈاؤن کو بڑھانے کی بات کہی ہے۔ کوروناوائرس پر بنی دہلی حکومت   کی کمیٹی نے پہلے ہی کہہ دیا کہ اگر کورونا کو پوری طرح سے ہرانا ہے تو راجدھانی میں  16  مئی تک لاک ڈاؤن کو بڑھانے کی ضرورت ہے۔ دہلی کی طرح ہی اب دیگر ریاستوں نے لاک ڈاؤن کو آگے بڑھانے کی بات کہنا شروع کردیا ہے۔
بتادیں  کہ  کورونا وائرس پر اب بریک لگتا دکھائی دینے لگا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ مہاراشٹر    مہاراشٹرا ، مدھیہ پردیش ، پنجاب ، مغربی بنگال اور اڈیشہ نے لاک ڈاؤن کو آگے بڑھانے کی بات کی ہے۔
اسی کے ساتھ ہی چھ ریاستوں نے واضح طور پر کہا ہے کہ وہ مرکزی حکومت کی ہدایت پر عمل کریں گے۔ ان ریاستوں میں آندھرا پردیش ، ہریانہ ، کرناٹک ، تمل ناڈو ، گجرات اور ہماچل پردیش شامل ہیں۔ آسام ، کیرالہ اور بہار نے ابھی تک اس سلسلے میں اپنی رائے نہیں دی ہے۔ ان ریاستوں نے کہا ہے کہ وہ وزیر اعظم نریندر مودی اور دیگر ریاستوں کے وزرا سے بات کرنے کے بعد ہی کوئی فیصلہ لیں گے۔
تلنگانہ حکومت نے کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے معاملے کے پیش نظر پہلے ہی لاک ڈاؤن کو 7 مئی تک بڑھا دیا ہے۔ ریاستی حکومت نے واضح کیا ہے کہ وہ لاک ڈاؤن کو مزید بڑھا سکتی ہے ، لیکن اس کا فیصلہ 5 مئی کو ہونے والی میٹنگ کے بعد کیا جائے گا۔ اسی طرح ، مہاراشٹر کے وزیر صحت راجیش ٹوپے نے بھی کہا ہے کہ لاک ڈاؤن کو آگے بڑھانا چاہئے۔ انہوں نے بتایا کہ مہاراشٹر میں ، کورونا کے 92 فیصد مریض ممبئی اور پونے سے ہیں۔ لہذا کنٹینمینٹ زون اور ہاٹ اسپاٹ والے علاقوں میں لاک ڈاؤن کو 18 مئی تک بڑھایا جانا چاہئے۔
3 مئی کے بعد بھی لاک ڈاؤن پنجاب ، اڈیشہ اور مغربی بنگال میں نافذ کیا جاسکتا ہے۔ بتایا جارہا ہے کہ اس بار لاک ڈاؤن کو ریاستوں میں ان جگہوں تک بڑھایا جائے گا جو ہاٹ اسپاٹ ایریا ہیں۔ ذرائع کے مطابق یہ پابندی مغربی بنگال میں کولکتہ ، نارتھ 24 پردوں ، ہوگلی ، مشرقی میدنا پور اور نادیہ میں جاری رہے گی۔ اسی طرح ، پنجاب نے یہ بھی کہا کہ وہ پوری ریاست سے لاک ڈاؤن کو مکمل طور پر ختم نہیں کرے گا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot