Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, April 24, 2020

آج سے سبھی غیر ضروری سامان کی دوکانیں بھی کھلیں گی مگر کچھ شرائط کیساتھ۔

نئی دہلی/صداٸے وقت /ذراٸع /۔25۔اپریل 2020
==============================
نئی دہلی گذشتہ ایک ماہ سے جاری لاک ڈاؤن کے درمیان مرکزی حکومت نے لاکھوں دکانداروں اور عام لوگوں کو ایک بڑی ریلیف دیتے ہوئے ہفتہ25اپریل سے ہر قسم کی دکانیں کھولنے کی اجازت دے دی ہے۔ اس میں ضروری اور غیر ضروری سامان کی دکانیں شامل ہیں۔ ان دکانوں میں کام کرنے والے افراد کو لاک ڈاؤن کے لئے جاری کردہ رہنما اصولوں پر عمل کرنا ہوگا۔ لیکن شاپنگ مالز اور مارکیٹ کے احاطے کھولنے کی اجازت نہیں ہے۔

وزارت داخلہ کا یہ حکم ایک ایسے وقت میں آیا ہے جب مذہب اسلام کا مقدس مہینہ رمضان ہفتہ سے شروع ہورہا ہے۔ جمعہ کی آدھی رات کے بعد ، مرکزی وزارت داخلہ نے 15 اپریل کو جاری کردہ اپنے آرڈر میں ترمیم کرتے ہوئے کہا ہے کہ لاک ڈاؤن کے دوران ، ملک کی تمام ریاستوں اور مرکزی علاقوں نے شاپس اور اسٹیبلشمنٹ ایکٹ کے تحت اندراج کیا ہے اور میونسپلٹی اور میونسپل علاقوں میں رہائشی ہیں۔ اس کی اجازت ہوگی کہ ایک ہی دکانوں کے ساتھ ساتھ احاطے اور اس سے ملحقہ پڑوس (گلی محلہ) میں بھی دکانیں کھولیں۔ 
حکم نامے میں یہ بھی واضح کیا گیا ہے کہ ان دکانوں میں صرف 50 فیصد ملازمین کام کریں گے۔ جسمانی فاصلہ برقرار رکھتے ہوئے انہیں ماسک پہننا اور لاک ڈاؤن کے حالات برقرار رکھنا ہوں گے۔ 24 مارچ سے بند گلی محلوں کی دکانیں حکومت کے اس فیصلے کے ساتھ کھلیں گی اور جس سے لاکھوں لوگوں کو بڑی راحت ملے گی۔ وزارت نے یہ بھی واضح کیا ہے کہ ہاٹ سپاٹ اور کنٹینمنٹ زون میں کسی طرح کی نرمی نہیں کی گئی ہے۔مالز میں دکانیں نہیں کھلیں گی
ملٹی اور سنگل برانڈ مالز میں دکانوں کو یہ رعایت نہیں ملے گی۔ یعنی مالز میں دکانیں نہیں کھلیں گی۔ میونسپل ایریا میں محلے کی دکانیں کھولنا جائز ہوگا۔ لیکن کارپوریشن ایریا میں مارکیٹ کے احاطے میں دکانیں 3 مئی تک بند رہیں گی۔ 
ہاٹ سپاٹ زون کی دکانیں نہیں کھلیں گی
اہم بات یہ ہے کہ لاک ڈاؤن 3 مئی تک چلے گا۔ کورونا ہاٹ اسپاٹ اور کنٹینمنٹ زون میں دکانیں ابھی باقی نہیں ہیں۔ لاک ڈاؤن کے دوران صرف ضروری سامان والی دکانوں کو ہی کھولنے کی اجازت تھی۔ اس میں راشن ، سبزیوں اور پھلوں کی دکانیں شامل ہیں۔ اب ، تمام ضروری اور غیر ضروری دوکانیں کھولنے کی اجازت کے ساتھ ، توقع کی جارہی ہے کہ یہ کاروبار ایک بار پھر پٹری پر آجائے گا۔ ایک ماہ سے لاک ڈاؤن جاری رہنے کی وجہ سے بند ہونے سے کاروباروں کو کروڑوں روپے کا نقصان ہوا ہے۔ 
وزارت داخلہ نے کچھ شرائط عائد کردی ہیں
وزارت داخلہ کے جاری کردہ ایک حکم کے مطابق ، مرکزی حکومت نے رہائشی کالونیوں سے متصل دکانیں اور اسٹینڈ اکیلی دکانیں کھولنے کی اجازت دی ہے جو میونسپل کارپوریشنوں اور بلدیات کی حدود میں آتے ہیں۔ لیکن اس اجازت سے وزارت داخلہ نے کچھ شرائط بھی عائد کردی ہیں۔ شرائط کے مطابق .

1-تمام دکانوں کو متعلقہ ریاست / ریاست کے علاقوں کے اسٹبلشمنٹ ایکٹ کے تحت اندراج کیا جانا چاہئے۔

2- دکانوں میں آدھا عملہ ہی کام کر سکے گا۔

3- ماسک لگانا عملہ کے لئے لازمی ہوگا اور گراہک سے سوشل ڈسٹینسنگ کا خاص خیال رکھنا ہوگا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot