Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, April 28, 2020

بی ‏جے ‏پی ‏کی ‏حکومت ‏نے ‏امن ‏و ‏امان ‏مکمل ‏طور ‏پر ‏ختم ‏کر ‏دیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ندیم ‏جاوید۔

ایٹہ سے بلند شہر تک ، قتل و غارت کا سلسلہ بدستور جاری ہے ، ریاست کی بی جے پی حکومت نے امن و امان کو مکمل طور پر ختم کردیا۔
 ندیم جاوید

جونپور۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /٢٨ اپریل ٢٠٢٠۔
==============================
لاک ڈاؤن کے بعد بھی ریاست میں قتل و غارت گری کا سلسلہ رکنے کا نام نہیں لے رہا ہے ۔موجودہ حکومت جرائم اور مجرموں کو روکنے میں ناکام ہوچکی ہے ، مذکورہ بالا چیزیں کانگریس اقلیتی محکمہ کے قومی صدر اور پارٹی کے قومی ترجمان ندیم جاوید نے میڈیا میں جاری کیں۔ انہوں نے کہا کہ جنگل راج پوری ریاست میں غالب ہے ، موجودہ حکومت مجرموں کو روکنے میں ناکام ہے۔ ایٹہ میں ایک ہی خاندان کے پانچ ارکان کی ہوئی قتل پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ نہ گنڈاراج نہ کرپشن کا راگ الاپنے والی بی جے پی حکومت مجرموں کے سامنے مکمل طور جھکی ہوئی ہے، انہوں نے کہا کہ افسوسناک حقیقت یہ ہے کہ وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کا پولیس سسٹم ایٹہ میں ایک ہی خاندان کے پانچ افراد کے قتل کو خودکشی قرار دینے کی کوشش کر رہا ہے جبکہ کنبہ کے افراد اسے قتل قرار دے رہے ہیں۔انہوں نے کہا کہ اس سارے واقعے کی عدالتی تفتیش ہونی چاہئے۔ تاکہ کنبوں کو انصاف مل سکے ۔انہوں نے کہا کہ پال گھر واقعے پر مہاراشٹرا حکومت کو گھیرنے والے لوگوں کو اپنی ریاست میں ہونا چاہئے۔ تم قتل پر خاموش کیوں ہو؟
ندیم جاوید نے بتایا کہ پولیس ریاست کے سربراہ ضلع کے گورکھپور کے رام گڑھ تال کے علاقے میں ایک پجاری کی موت پر دل کا دورہ پڑ رہی ہے ، جبکہ بیوی کا الزام ہے کہ کویل داس کو مارنے والے پجاری کی موت پولیس کی مار کی وجہ سے ہوئی ہے ، پھر بلند شہر میں دو سادھووں کا قتل ریاستی حکومت کے امن وامان کو بھی خراب کرنے والا ہے۔
ریاست میں ہونے والی ہلاکتوں کی وجہ سے ، موجودہ ریاستی حکومت کا قانون کا نظام کھلتا ہوا دکھائی دیتا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot