Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, May 6, 2020

آل ‏انڈیا ‏بیوپار ‏منڈل ‏کے ‏وفد ‏نے ‏ڈی ‏ایم ‏سے ‏کی ‏ملاقات۔حکومت ‏کی ‏گاٸیڈ ‏لاٸن ‏کے ‏مطابق ‏دکانوں ‏کو ‏کھولنے ‏کی ‏مانگی ‏اجازت۔

جون پور۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت / (نماٸندہ)۔٦ مٸی ٢٠٢٠۔
==============================
کورونا وائرس کو لیکر لاک ڈاؤن کی وجہ سے ضلع کو اورنج زون میں رکھنے کے باوجود نئے گائڈ لائن کے مطابق دکان کھولنے پر تاجروں کو پریشان کیا جارہا ہے۔بیوپاریوں کے مسائل کو لیکر آل انڈیا صنعت بیوپار منڈل کے ضلع صدر شرون جیسوال کی قیادت میں بیوپاریوں کے وفدنے بدھ کے روز ضلع کلکٹر دنیش سنگھ سے ملاقات کی۔ اس دوران مرکزی اور ریاستی حکومت کے جاری کردہ گائڈ لائن کے تحت ضلع کی دکانیں کھولنے اور مقررہ وقت پر عمل کرنے کی اجازت دیتے کی اپیل کی۔
ضلع صدر مسٹر جیسوال نے کہا کہ 24 مارچ سے پورے ضلع کا تاجر لاک ڈاؤن پر عمل کرتے ہوئے ضلع انتظامیہ سے اپنے اداروں کو بند کر مستقل تعاون کر رہا ہے۔ نتیجہ کے طور پر ہمارا ضلع اورنج زون میں آگیا ہے۔ ایک ہی وقت میں مرکزی اور ریاستی حکومت کی طرف سے اورنج زون کے لئے جاری کردہ گائیڈ لائنوں پر ضلع اور پولیس انتظامیہ کی جانب سے مکمل طور پر عمل نہیں کیا جارہا ہے۔ انھوں نے ضلع مجسٹریٹ سے مرکزی اور ریاستی حکومت کے گائڈلائن کو نافذ کرنے کی مانگ کرتے ہوئے کہا کہ انتظامیہ نے دکانیں کھولنے اور بند کرنے کے لئے جو اصول بنائے ہیں ان پر عمل کرنے کو تاجر تیار ہے۔وفد میں ضلع جنرل سکریٹری اشوک ساہو، شہر صدر انوارالحق، یوتھ ضلع صدر سنجیو ساہو، ضلع نائب صدر پون جیسوال، امت نگم شامل رہیں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot