Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, June 24, 2020

کشی ‏نگر ‏میں ‏بنے ‏گا ‏بین ‏الاقوامی ‏اٸیر ‏پورٹ۔۔مرکزی ‏کابینہ ‏نے ‏دی ‏منظوری ‏

* مرکزی کابینہ نے کشی نگر بین الاقوامی ہوائی اڈے کی منظوری دے دی ۔مرکزی کابینہ کے اجلاس میں بہت سے اہم فیصلے کیے گئے
اب 2  بین الاقوامی ہوائی اڈے  اترپردیش میں بناٸے جاٸیں  گے۔
نٸی دہلی /صداٸے وقت / ذراٸع /24 جون2020.
==============================
 مرکزی کابینہ نے اتر پردیش کے کشی نگر ہوائی اڈے کو بین الاقوامی ہوائی اڈہو  قرار دینے کی منظوری دے دی ہے۔  مرکزی وزیر پرکاش جاوڈیکر نے کہا کہ اس فیصلے کی وجہ سے بیرون ملک مقیم بدھ مت کے پیروکاروں کے لئے کشی نگر آنا آسان ہوجائے گا۔
 انہوں نے کہا کہ تھائی لینڈ ، جاپان ، ملائشیا ، ویتنام ، سری لنکا جیسے ممالک سے بہت سے پیروکار یہاں آنا چاہتے ہیں۔  کشی نگر مہاتما بدھ کا اہم  مقام ہے ، لہذا اب اسے بین الاقوامی ہوائی اڈے کے طور پر تیار کیا جائے گا۔
 اسی دوران ، سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ نے یوپی کے کشی نگر ایئرپورٹ کو بین الاقوامی ہوائی اڈہ بنانے کی منظوری دینے  پر وزیر اعظم مودی اور مرکزی کابینہ کا شکریہ ادا کیا۔
 انہوں نے کہا کہ مرکزی کابینہ کے اس فیصلے کے بعد ، اتر پردیش میں 2 بین الاقوامی ہوائی اڈے تیار ہوں گے۔  پہلے جیورات بین الاقوامی سطح کے ہوائی اڈے کے ہوں گے ، دوسرا کشی نگر ہوگا۔
 * اجلاس میں اور بھی بہت سے اہم فیصلے کیے گئے *

 وزیر اعظم نریندر مودی کی سربراہی میں منعقدہ مرکزی کابینہ کے اجلاس میں مزید بہت سارے فیصلے بھی لئے گئے۔  مرکزی کابینہ نے دیگر پسماندہ طبقات میں ذیلی درجہ بندی کے معاملے کی تحقیقات کے لئے تشکیل دیئے گئے کمیشن کی مدت  میں توسیع کی منظوری دے دی ہے اور اس میں چھ ماہ تک یعنی 31 جنوری 2021 ء تک کی توسیع کی منظوری دی ہے۔
 * تمام کوآپریٹو بینکوں کو RBI کی نگرانی میں کیا گیا۔

 جاوڈیکر نے کہا کہ ہمارے ملک میں 1482 شہری کوآپریٹو بینکوں اور 58 ملٹی اسٹیٹ بینک ہیں۔  ان بینکوں کے لئے ایک آرڈیننس پاس کیا گیا ہے تاکہ وہ فوری طور پر اثر و رسوخ کے ساتھ آر بی آئی کی نگرانی میں براہ راست آئیں۔  کوآپریٹو کے ساتھ ساتھ اب آر بی آئی کی طاقت شیڈول بینک پر بھی لاگو ہوگی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot