Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, June 22, 2020

ہند ‏چین ‏سرحدی ‏تنازعہ ‏کے ‏بیچ ‏وزیر ‏دفاع ‏راجناتھ ‏سنگھ ‏روس ‏روانہ ‏۔

نٸی دہلی/صداٸے وقت /ذراٸع /٢٢ جون ٢٠٢٠۔
============================== 
وزیر دفاع راجناتھ سنگھ ماسکو میں منعقد ایک پریڈ میں شرکت کے لٸے تین روزہ دورے پر ماسکو روانہ ہوگٸے ہیں۔  دوسری جنگ عظیم میں جرمنی کے خلاف سوویت یونین کی  فتح کی 75 ویں سالگرہ کے موقع پر پریڈ کا انعقاد کیا گیا ہے۔
 اس دوران ، راج ناتھ ہند روس دفاعی اور اسٹریٹجک شراکت داری کو مزید مضبوط  کرنے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کریں گے۔  واضح ہو کہ وزیر دفاع کا یہ دورہ ہندوستان اور چین کے مابین بڑھتے ہوئے سرحدی تعطل کے وسط میں ہو رہا ہے۔
 روسی وزیر خارجہ سیرگئی لاوروف 23 جون کو 'روس - بھارت اور چین' سہ فریقی وزیر خارجہ کے مذاکرات کی میزبانی کریں گے۔  یہ دیکھا جاسکتا ہے کہ ماسکو بھارت اور چین کے مابین کشیدگی کے دوران ایک بڑے کھلاڑی کے طور پر ابھر رہا ہے اور ثالثی کی کوشش کر رہا ہے۔
 ماسکو گذشتہ کچھ ہفتوں سے نئی دہلی کے ساتھ بات چیت میں مصروف ہے۔  حالانکہ ماضی میں چین کے ساتھ روس کے تعلقات میں نمایاں بہتری آئی ہے کیونکہ چین امریکی پابندیوں کے بعد چین اس کے ساتھ تجارت کر رہا ہے۔  اسی کے ساتھ ہی ، نئی دہلی ماسکو کے ساتھ مضبوط باہمی تعلقات کی ایک تاریخ رکھتی ہے۔  2017 میں ڈوکلام تنازعہ کے دوران ، بیجنگ میں روسی سفارتکاروں کو چینی حکومت کی طرف سے اس مسئلے پر جانکاری دی گئی تھی۔
فوجیوں کے مابین تنازعہ کے دو دن بعد ، روس میں ہندوستان کے سفیر ڈی بالا وینکٹیش ورما اور روس کے نائب وزیر خارجہ ایگورمورگولوف کے درمیان فون پر بات چیت ہوئی۔ اس گفتگو میں نائب وزیر خارجہ کو چین اور ہندوستان کے مابین سرحدی تنازعہ کے بارے میں بتایا گیا۔  یہ بھی بتایا گیا کہ 20 فوجیوں کو شہید کر دیا گیا  ہے۔  اسی دوران ، ایک کرنل رینک افسر بھی شہید ہوگیا ہے۔
روس کی وزارت خارجہ کی جانب سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ دونوں عہدیداروں نے ہمالیہ میں ہندوستان اور چین کی سرحد کے ساتھ واقع لائن آف ایکچول کنٹرول (ایل اے سی) پر ہونے والی پیشرفت پر علاقائی سلامتی پر تبادلہ خیال کیا۔
 اس سے قبل ، بھارت اور چین کے درمیان 6 جون کو لیفٹیننٹ جنرل سطح کے مذاکرات سے قبل ، ہندوستان کے سکریٹری خارجہ ہرش وردھن شرنگلا نے روسی سفیر نیکولا کڈشیف کو ایل اے سی پر پیدا ہونے والی صورتحال سے آگاہ کیا۔  سیکریٹری خارجہ اور غیر ملکی سفیر کے مابین سرحدی تنازع کے عروج پر یہ واحد  ملاقات تھی۔
 منگل کو سہ فریقی وزیر خارجہ کی بات چیت ہندوستان کے وزیر خارجہ ایس جیشنکر اور چینی ریاستی کونسلر اور وزیر خارجہ وانگ یی کے مابین سرحدی تنازعہ پر پہلی ملاقات ہوگی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot