Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, June 13, 2020

کانگریس ‏ریاستی ‏صدر ‏کی ‏رہاٸی ‏کے ‏لٸے ‏کانگریسیوں ‏کا ‏خاموش ‏مظاہرہ۔

جون پور ۔۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت/١٣ جون ٢٠٢٠ (نماٸندہ)۔
==============================

ضلع اورشہر کانگریس کمیٹی اور یوتھ کانگریس فرنٹ آرگنائزیشن کے کارکنان نے ہفتہ کے روز ضلع صدر فیصل حسن تبریز کی قیادت میں  پی ڈبلیو ڈی تراہا پر واقع مہاتما گاندھی کے مجسمے پر پارٹی کے صوبائی صدر اجے کمار للو کی رہائی کیلئے خاموشی کے ساتھ احتجاج درج کرایا۔
اس موقع پر ضلع صدر مسٹر تبریز نے کہا کہ ریاستی صدر اجے للو کی رہائی کے لئے ریاست بھر میں خاموش احتجاج ریاستی صدر کو 20 مئی سے لکھنو ضلع جیل میں غریبوں، مزدوروں اور مہاجروں کی خدمت کرنے کے 'جرم' میں قید کردیا گیا ہے۔ ہمیں عدلیہ پر مکمل اعتماد ہے اور مسٹر اجے کمار للو کو انصاف ملے گا۔
آج بابائے قوم مہاتما گاندھی کے مجسمے پر معاشرتی دوری پر عمل کرتے ہوئے کانگریس کے ریاستی صدر مسٹر اجے کمار لالو کی رہائی کے لئے خاموشی سے احتجاج کرتے ہوئے ستیہ گرہ چلایا جارہا ہے، جس کے تحت گذشتہ 7 دنوں میں 25 لاکھ ضرورت مندوں کو کھانا کھلایا گیا ہے۔ ہم ایک ذمہ دار حزب اختلاف پارٹی کا کردار ادا کررہے ہیں لیکن یوگی آدتیہ ناتھ کی حکومت سیاسی بدنیتی اور غریب مخالف ذہنیت کا مظاہرہ کررہی ہے۔ انھوں نے کہا کہ ریاستی صدر کی قیادت میں 90 لاکھ سے زیادہ لوگوں کو کھانا اور راشن دیا گیا۔ ریاست سے باہر 10 لاکھ مہاجرمزدوروں کی مدد کی گئی۔ اس موقع پر کرم ویر بھارتی ایڈووکیٹ،یوتھ کانگریس کے ضلع صدر ستیویر سنگھ، اعظم زیدی، مفتی ہاشم،شیکھر دیویدی، راکیش، گورو سنگھ، راکیش اپادھیائے، سریندر سنگھ،شاہنواز خان، راج کمار گپتا ساجد مانو،نیرج رائے،توقیر خان،محمداشرف، نایاب حسن،ابوزر شیخ سمیت دیگر لوگ موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot