Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, July 1, 2020

نیشنل ‏یونانی ویلفیر ‏ ایسوسی ‏ایشن نے‏کووڈ 19‏سے ‏حفاظت ‏کے ‏لٸے ‏پہلی ‏صف ‏میں ‏کام ‏کرنے ‏والے ‏ملازمین ‏میں ‏مفت ‏تقسیم ‏کیا یونانی ‏دوا۔

لکجھنٶ ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /پریس ریلیز/یکم جولاٸی ٢٠٢٠۔
==============================
 آج یکم جولائی 2020 کو نیشنل یونانی ڈاکٹرز ویلفیئر ایسوسی ایشن (NUDWA) لکھنؤ نے پہلی صف میں کام کرنے والے میونسپل ملازمین کو COVID-19 کو حفظ ماتقدم کے طور پر وزارت آیوش کی ہدایت کے مطابق عرق عجیب اور یونانی جوشاندہ (کاڑھا) تقسیم کٸے۔  یونانی ادویات  عرق عجیب اور جوشاندہ  محکمہ AYUSH کے جاری کردہ رہنما خطوط کے مطابق۔  لکھنؤ کے میونسپل کارپوریشن ہیڈ کوارٹر حضر گنج میں میونسپل کمشنر شری اندر منی ترپاٹھی کی موجودگی میں 1-1000 پیکٹ مفت تقسیم کئے گئے۔

 واضح رہے کہ NUDWA نے سب سے پہلے ان دواؤں کو اپنی تنظیم کے توسط سے پولیس اہلکاروں ، طبی عملے ، میڈیا ، اور صفائی کے کارکنوں کو پہنچایا تھا جس سے وہ COVID-19 سے محفوظ رہ سکیں۔ ڈی ایم  لکھنؤ اور پولیس کمشنر کی موجودگی میں  گذشتہ دو ماہ سے مسلسل  ادویات مفت تقسیم کررہے ہیں  اور 13 جون 2020 کو اے ایس پی۔  ایس ایم  قاسم  عابدی  کی موجودگی میں ان دوائیوں کے معیار کی وضاحت کی۔
  عرق عجیب کو حکومت ہند ، محکمہ آیوش نے اینٹی وائرس کے طور پر تصدیق کی ہے ، عرق عجیب کو  2 قطرہ پانی ملا کرپینے اور   2 قطر ماسک پر لگانے سے وائرس کو جسم میں داخل ہونے سے بچنے میں مدد ملتی ہے اور یونانی جوشاندہ(کاڑھا) اینٹی  وائرل ، اینٹی پیریٹک اور جسم کی قوت مدافعت بڑھانے میں فائدہ مند ہے۔
 میونسپل کمشنر شری اندرمنی ترپاٹھی نے NUDWA کے کام کو سراہا اور میونسپل کارپوریشن کے ملازمین ، جو اس وبا میں مستقل طور پر اپنا بھرپور تعاون کررہے ہیں ، سے گاٸڈ لاٸن کے مطابق  اس  یونانی جوشاندہ کے ساتھ عرق عجیب  استعمال کرنے کو کہا۔
 واضح ہو  کہ NUDWA کے اس اقدام کے بعد سے ، بہت ساری تنظیموں ، سرکاری اور غیر سرکاری تنظیموں نے بھی COVID-19 کے خلاف تحفظ کے لئے پہلی لائن میں کام کرنے والے تمام ملازمین کو بغیر کسی قیمت کے یہ یونانی دوائیں تقسیم کی ہیں۔
 NUDWA کے قومی صدر ، ڈاکٹر معید احمد نے میونسپل کمشنر کی موجودگی میں میونسپل کارپوریشن کے ملازمین کو ان ادویات کے معیار کی تفصیل کے ساتھ وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ مستقبل میں ایسے حالات میں میونسپل کارپوریشن کے ملازمین کا بھرپور ساتھ دیا جائے۔
 NUDWA قومی سکریٹری ڈاکٹر ایس. ایس اشرف نے پہلی لائن میں کام کرنے والے میونسپل ملازمین کے کاموں کی تعریف کی ، اور لکھنؤ کو صاف ستھرا اور خوبصورت رکھنے کے لئے اپنی ذمہ داریوں کی توقع کی۔
 NUDWA کے ریاستی صدر اور فہمینہ ہربل کے بانی ڈاکٹر سلمان خالد نے فہمینہ ہربل کی جانب سے یونانی جوشایس کے 1000 پیکٹ ایسوسی ایشن کو پیش کیے۔
 لکھنؤ نیما کے صدر ڈاکٹر منوج مشرا نے ان تمام کاموں کی تعریف کی اور مستقبل میں ایک دوسرے کی مدد سے لکھنؤ کو وائرس سے پاک اور صاف ستھرا اور خوبصورت بنانے کا عزم کیا۔
 آخر میں سابق ڈپٹی ڈائریکٹر یونانی ڈاکٹر آفتاب احمد ہاشمی نے آڈیٹوریم میں موجود تمام سٹی ملازمین اور میڈیا اہلکاروں کا شکریہ ادا کیا۔
 اس موقع پر NUDWA کے قومی خزانچی ، ڈاکٹر عتیق احمد ، ڈاکٹر ناظم علی ، ڈاکٹر مجتبیٰ عثمانی ، ڈاکٹر نذیر عباس ، ڈاکٹر آصف علی ، ڈاکٹر شمیم ​​احمد ، ISHU جنرل سکریٹری محمد خالد  وغیرہ بھی موجود تھے۔
 ڈاکٹر ایس۔ ایس اشرف
 قومی جنرل سکریٹری
 نیشنل یونانی ڈاکٹرس ویلفیئر ایسوسی ایشن
 9415424081

Post Top Ad

Your Ad Spot