Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, July 31, 2020

دہلی ‏اقلیتی ‏کمیشن ‏ایکٹ ‏کو ‏دہلی ‏ہاٸیکورٹ ‏میں ‏چیلنج۔۔۔۔۔دہلی ‏حکومت ‏کو ‏نوٹس۔


نئی دہلی / صداٸے وقت / ذراٸع  30 جولائی 2020.
==============================
 دہلی ہائی کورٹ نے دہلی اقلیتی کمیشن ایکٹ کو چیلنج کرنے اور کمیشن کے چیئرمین کے عہدے پر نئی تقرری کا عمل شروع کرنے کے خلاف دائر درخواست کی سماعت کرتے ہوئے دہلی حکومت کو نوٹس جاری کیا ہے۔ چیف جسٹس ڈی این پٹیل کی سربراہی میں بنچ نے 31 اگست تک جواب داخل کرنے کی ہدایت دی ہے۔
دوران سماعت درخواست گزار کی جانب سے ایڈوکیٹ دھننجئے جین نے کہا کہ دہلی اقلیتی کمیشن کے چیئرمین ریٹائر ہوگئے ہیں۔ اقلیتی کمیشن ایکٹ غیر قانونی ہونے کے باوجود ، دہلی حکومت نے کمیشن کے نئے چیئرمین کی تقرری کے لئے عمل شروع کردیا ہے۔ انہوں نے اقلیتی کمیشن کے نئے چیئرمین کی تقرری کے عمل پر روک لگانے کا مطالبہ کیا۔
یہ عرضی وکرم گہلوت نے دائر کی ہے۔ 
اس سے قبل کی ایک درخواست میں انہوں نے دہلی اقلیتی کمیشن ایکٹ کو چیلنج کیا تھا اور مطالبہ کیا تھا کہ کمیشن کے اس وقت کے چیئرمین ظفر الاسلام کو ان کے عہدے سے ہٹایا جائے۔ سماعت کے دوران کہا گیا کہ دہلی قانون ساز اسمبلی کو دہلی اقلیتی ایکٹ منظور کرنے کا اختیار نہیں ہے۔ اس ایکٹ کو غیر آئینی قرار دے کر اسے منسوخ کیا جانا چاہئے۔ درخواست میں کہا گیا ہے کہ اگرچہ یہ ایکٹ خود بھی غیر آئینی ہے ، لیکن اس کے ذریعے کی جانے والی تقرریوں کو بھی غیر قانونی قرار دیا جائے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot