Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, July 10, 2020

جونپور ‏ضلع ‏میں ‏لاک ‏ڈاٶن ‏کے ‏دوران ‏کیا ‏کھلا ‏اور ‏کیا ‏بند ‏رہے ‏گا۔

جونپور۔۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /نماٸندہ /١٠ جولاٸی ٢٠٢٠۔
==============================
       جونپور  ڈی ایم دنیش کمار سنگھ نے بتایا کہ کورونا واٸرس سے   ہونے والی بیماریوں سے بچنے کے سلسلے میں  حکومت نے 10 جولائی 2020 کی رات  10.00 بجے سے 13 جولائی 2020 کی صبح 5.00 بجے تک لاک ڈاؤن نافذ کردیا ہے۔
       اس مدت کے دوران  ضلع کے تمام دفاتر ، تمام شہری اور دیہی ہاٹ ، بازار ، غلہہ منڈی مکمل طور پر بند رہیں گے۔
 دوا کی دکانوں اور صحت و طبی خدمات پر کوئی پابندی نہیں ہوگی۔  دکانیں پہلے کی طرح کھلی رہیں گی۔  ایڈیشنل ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ فاٸننس اینڈ ریونیو کو تمام نگر پالیکا پریشد اور نگر پنچایت میں سبزیوں اور دودھ کی ڈور اسٹیپ ڈیلیوری کے لئے نوڈل آفیسر بنایا گیا ہے۔ اس کے علاوہ ، دیہی علاقوں میں ڈسٹرکٹ سپلائی آفیسر کو ڈور سٹیپ ڈلیوری کے لئے نوڈل آفیسر نامزد کیا گیا ہے۔
 کورونا کنٹرول روم پہلے کی طرح کام کریں گے  ، جس کے ذریعے ڈور سٹیپ ڈلیوری ، پھل ، سبزیاں ، وغیرہ جیسے ضروری اشیا سے متعلقہ مساٸل کو حل کیا جائے گا۔
 ریلوے سے آمدورفت پہلے کی طرح جاری رہے گی۔  اترپردیش اسٹیٹ روڈ ٹرانسپورٹ کارپوریشن کے ذریعہ ریلوے سے آنے والے مسافروں کی نقل و حرکت کے لئے ریلوے اسٹیشن پر بسوں کا انتظام کیا گیا ہے۔
  اس کے علاوہ دیگر بسوں کی آمدورفت پر بھی پابندی ہوگی۔  بندے  بھارت یوجنا کے تحت ، بیرون ملک سے آنے والے مسافروں کو 7 دن کی انسٹی ٹیوشنل کورنٹاٸن  کرنا لازمی ہوگا۔
  ڈی ایم  نے کہا کہ مالبردار  گاڑیوں کی نقل و حرکت پر کوئی پابندی نہیں ہوگی۔  پٹرول پمپ اور ڈھابے کھلے رہیں گے۔  شہری علاقے ، میونسپل کونسل اور دیہی منڈی کے بازاروں کے تحت واقع ڈھابا مکمل طور پر بند رہیں گے۔  آٹو ، ٹیکسی رکشہ وغیرہ  پر پابندی ہوگی۔  صفائی ، حفظان صحت اور پینے کے صاف پانی کی فراہمی کے لئے نامزد تمام افسران کی نقل و حرکت اور صفائی ستھرائی کے کاموں میں کوئی پابندی نہیں ہوگی۔  اس سے متعلق دفاتر کھلے رہیں گے۔
  کوویڈ ۔19 م بیماریوں کی روک تھام کے لئے محکمہ صحت کی نگرانی کی ٹیم کے ذریعے جاری ٹیسٹ کام جاری رہے گا۔
 دیہی علاقوں میں واقع صنعتی فیکٹریاں کام کرتی رہیں گی۔  باقی تمام فیکٹریاں بند رہیں گے سوائے ان ضروری فیکٹریوں کے جو شہری علاقوں میں مستقل طور پر چل رہی ہیں۔  تمام بڑے تعمیراتی کام جاری رہیں گے۔  لاک ڈاؤن کی تعمیل کے لئے ضلع کو علاقوں اور سیکٹرز میں تقسیم کیا گیا ہے۔
    ہر تحصیل میں ، زونل مجسٹریٹ کی حیثیت سے اور ہر تحصیل کے علاقے میں پولیس افسر کی حیثیت سے سی او کا  دائرہ اختیار ہوگا جس سے لاک ڈاؤن یقینی بنایا جائے گا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot