Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Friday, September 25, 2020

بہار اسمبلی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان، 28 اکتوبر، 3 نومبر اور 7 نومبر کو ہوگا الیکشن ، ووٹوں کی گنتی اور نتائج کا اعلان 10 نومبر کو۔

نئی دہلی۔/صداٸے وقت /ذراٸع /٢٥ ستمبر ٢٠٢٠۔
=============================
بہار میں الیکشن پر روک لگانے کے سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد الیکشن کمیشن نے بہار میں اسمبلی انتخابات کا اعلان کردیا ہے۔ بہار اسمبلی الیکشن  تین مرحلوں میں 28 اکتوبر اور  ، 3 اور 7 نومبر کو ہوں گے اور نتائج کا اعلان 10 نومبر کو کیا جائے گا ،
 الیکشن کمیشن نے آج کہا۔ یہ پہلا بڑا انتخاب ہے جو دنیا بھر میں کورونا وائرس بحران کے وسط میں منعقد ہوگا۔  بہار کو 29 نومبر تک نئی 243 ممبران اسمبلی کی تشکیل ہونی ہے۔
 چیف الیکشن کمشنر سنیل اروڑا نے اسے ایک "تاریخی انتخابات" اور کورونا وائرس کے زمانے میں دنیا کا سب سے بڑا قرار دیا۔  انہوں نے اعلان کیا کہ ووٹنگ کا ایک اضافی گھنٹہ ، کوڈ مریضوں ، مشتبہ افراد اور علاج کے مریضوں کے لئے علیحدہ ووٹنگ ہوگی اور مہم کے دوران جسمانی رابطے نہیں ہوں گے۔
 وزیر اعلی نتیش کمار ، جو بی جے پی کے ساتھ اتحاد کی قیادت کرتے ہیں ، ان انتخابات میں چوتھی مدت کے لئے انتخاب لڑیں گے ، جب کہ جیل میں بند سابق وزیر اعلی لالو یادو کی حزب اختلاف کی آر جے ڈی اور کانگریس نے انہیں للکارا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot