Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, September 1, 2020

اتر ‏پردیش ‏میں ‏ہفتہ ‏کا ‏لاکڈاٶن ‏ختم۔۔اب ‏صرف ‏سنڈے ‏کو ‏ہی ‏رہےگا ‏لاک ‏ڈاٶن۔


 لکھنؤ ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع /١ ستمبر ٢٠٢٠۔
=============================
  اتر پردیش میں یوگی حکومت نے ہفتے کے دن یعنی سنیچر کا  لاک ڈاؤن  ختم کردیا ہے۔  وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے ہدایت دی ہے کہ یوپی میں اب مارکیٹیں صبح 09 بجے سے شام 09 بجے تک کھلی رہیں گی۔
  اس کے علاوہ ، ریاست میں مارکیٹوں پر ہفتہ وار پابندی اتوار کو طے کی گٸی ہے۔  اب بازار سنیچر کے روز کھلیں گے سنیچر کا  لاک ڈاؤن ختم ہو گیا ہے۔
 تمام اسکول کالج اور کوچنگ انسٹی ٹیوٹ 30 ستمبر تک بند رہیں گے۔  21 ستمبر سے ، کنٹینمنٹ زون سے باہر کے علاقے میں کلاس 9 سے 12 کے طلباء اساتذہ سے مشورے کے لئے اسکول کالج جاسکیں گے۔  اسکولوں میں 50 فیصد اساتذہ اور عملہ کو آن لائن گاٸڈنس کے لئے بلایا جاسکتا ہے۔  اسکل ڈویلپمنٹ مشن میں رجسٹرڈ اسکل ڈویلپمنٹ ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ ، آئی ٹی آئی ، ہنر ڈویلپمنٹ کارپوریشنز یا قلیل مدتی تربیتی مراکز میں ہنر یا پیشہ ورانہ تربیت کی اجازت ہوگی۔  اس کے ساتھ
 تمام سینما گھر ، سوئمنگ پول ، تفریحی پارکس ، تھیٹر ، آڈیٹوریم اور اس طرح کے دیگر مقامات بند رہیں گے۔  ریاستوں اور ریاست کے اندر افراد اور سامان کی نقل و حرکت پر کوئی پابندی نہیں ہوگی۔  65 سال سے زیادہ عمر کے افراد ، ایک سے زیادہ بیماری والے افراد ، حاملہ خواتین اور 10 سال سے کم عمر کے بچے گھر کے اندر ہی رہیں گے۔  انہیں صرف صحت سے متعلق ضروریات کے لئے گھر سے باہر جانے کی اجازت ہوگی۔
 مسافر ٹرینوں ، گھریلو ہوائی سفر اور بیرون ملک پھنسے ہوئے ہندوستانی شہریوں کے ذریعہ ٹریفک چھوٹ ہوگی۔  21 ستمبر سے اوپن ایئر تھیٹر کھولے جائیں گے۔  افراد اور سامان کی بین الریاست نقل و حرکت پر کوئی پابندی نہیں ہوگی۔
 کنٹینمنٹ زون میں رابطہ کے لئے انتہائی ٹریسنگ اور ہاؤس ٹو ہاؤس نگرانی ہوگی۔  میڈیکل ایمرجنسی اور ضروری اشیاء کی فراہمی کے علاوہ ، کوئی بھی شخص اندر آنے یا باہر جانے کے قابل نہیں ہوگا۔

Post Top Ad

Your Ad Spot