Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, September 8, 2020

کنگنا ‏سے ‏منشیات ‏کے ‏معاملے ‏میں ‏تحقیقات ‏کا ‏مہاراشٹر ‏سرکار ‏کا ‏حکم۔ ‏ ‏کانگریس ‏ترجمان ‏نظام ‏الدین ‏راعین ‏نے ‏کیا ‏تھا ‏مطالبہ۔



ممبٸی /صداٸے وقت /ذراٸع / ، 08 ستمبر 2020
==============================
 ممبئی: اب مہاراشٹرا حکومت نے کنگنا رناوت کے منشیات کے معاملے کی تحقیقات کا حکم دیا ہے۔  مجھے بتادیں کہ کنگنا رناوت پہلے ہی اپنے بہت سارے انٹرویو میں منشیات لینے کا اعتراف کرچکی ہیں۔  منگل کو ، ریاستی وزیر داخلہ انیل دیشمکھ نے منشیات کے معاملے میں کنگنا رناوت کی تحقیقات کا حکم دیا ہے۔

 کانگریس کے ترجمان نظام الدین رائےین نے مطالبہ کیا
 غور طلب ہے کہ پیر کے روز ایک ٹویٹ میں ممبئی کانگریس کے ترجمان نظام الدین رائین نے کنگنا رناوت کے اخلاق پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا تھا کہ جب کنگنا معاشرے کے ساتھ بھلائی کے نام پر کچھ بھی بول رہی ہیں تو انہیں یہ بھی بتانا چاہئے کہ کب  اگر میں منشیات لیتا تو ، میں کس سے خریدوں گا۔  رائن نے کہا کہ اگر کنگنا نے ایسا کیا تو ڈرگ مافیا پر قابو پالیا جائے گا۔
 خراب کنگنا
 وضاحت کریں کہ کنگنا رناوت کی بیانات اور اس کے خلاف مہاراشٹرا میں احتجاج کے بعد ، انہیں مرکزی حکومت نے وائی زمرے سے تحفظ فراہم کیا ہے۔  انہیں فراہم کردہ سیکیورٹی کے بہانے ممبئی کانگریس کے ترجمان نظام الدین بارش نے ٹویٹ کیا ہے کہ کنگنا جی کا مہاراشٹر میں Y + سیکیورٹی کے ساتھ استقبال ہے۔  اب جب کنگنا جی معاشرے اور انصاف کے بارے میں اونچی آواز میں بول رہی ہیں ، ایسی صورتحال میں انہیں منشیات کے خلاف نکل آنا چاہئے۔  رائن نے کہا ہے کہ کنگنا جی نے خود اعتراف کیا ہے کہ وہ منشیات لے رہی ہیں۔
 رائےین نے اس ٹویٹ کو کنگنا کے سرکاری ٹویٹ کے علاوہ ممبئی پولیس اور ممبئی کانگریس کو ٹیگ کیا ہے۔  اتوار کے روز ، بارش نے ممبئی پولیس اور ممبئی کے بارے میں کنگنا کے بیان کے خلاف آزاد میدان میں شکایت درج کی اور اس کی فوری گرفتاری کا مطالبہ کیا۔  لگتا ہے کہ انکوائری آرڈر کے بعد کنگنا بری طرح پھنس گئیں۔  ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ پولیس کا یہ انٹرویو ہے ، جس میں کنگنا نے نہانے کا اعتراف کیا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot