Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Wednesday, September 16, 2020

تعزیتی ‏پیغام ‏میں ‏بھی ‏سیاست۔۔واہ ‏مودی ‏جی ‏آپ ‏کو ‏سلام۔۔۔۔نظام ‏الدین ‏راعین۔


ممبٸی ۔مہاراشٹر / نماٸندہ/ 15 ستمبر 2020.
=============================
ممبٸی  کانگریس پارٹی  کے ترجمان نظام الدین راعین نے کہا کہ وزیر اعظم سیاسی فائدہ کے لٸے اپنی داناٸی بھی  کھو بیٹھے ہیں کہ وہ تعزیت کے پیغام میں بھی سیاست کررہے ہیں۔
 اہم بات یہ ہے کہ آر جے ڈی کے سینئر رہنما رگھوونش پرتاپ سنگھ کی وفات کے بعد ، وزیر اعظم نریندر مودی نے اپنے تعزیتی پیغام میں کہا کہ سنگھ کی موت سے  بہار اور قومی سیاست میں ناقابل تلافی نقصان پہنچا ہے۔
 انہوں نے نشاندہی کی کہ وہ اپنی پارٹی  آر جے ڈی سے ناراض تھے۔  وزیر اعظم کے اس پیغام کے بعد پورے ملک میں بحث و مباحثہ ہو رہا ہے۔
 اسی تسلسل میں نظام الدین راعین نے ٹویٹ کیا کہ رگھوونش پرتاپ سنگھ کی موت کے بعد ، وزیر اعظم کے تعزیتی پیغام سے سیاسی فائدہ اٹھانے کی کوشش کی جارہی ہے۔
 شاید ہی دنیا کے کسی وزیر اعظم نے سیاسی فائدے کو کسی سیاستدان کی موت پر سوگ کے پیغام سے وابستہ کیا ہو…
 وزیر اعظم نریندر مودیا جیآپ کو سلام اور آپ کے   مشیروں کو سلام پیش...  جو ہر پروگرام کو سیاسی فائدے میں بدلنے میں مصروف ہیں کہ انہیں عہدے کے وقار کی بھی پروا نہیں ہے ...
 اس سے قبل ، کانگریس کے ترجمان نے ایل آئی سی کی نجکاری کے معاملے میں وزیر اعظم پر حملہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ اب تک ملک کے تمام وزرائے اعظم نے کچھ نہ کچھ  بنا یا  ہے ، لیکن محترم مودی صرف فروخت پر ہی یقین رکھتے ہیں۔
 میرے خیال میں ایل آئی سی عام لوگوں کے اعتماد کا ایک اور نام ہے۔  لیکن حکومت عوام کا یہ اعتماد بیچنے پر تلی ہوئی ہے۔
 ان کا کہنا تھا کہ وہ نجکاری کرنا چاہتے ہیں ، لیکن کیا وہ یہ بھول رہے ہیں کہ دنیا کی سب سے بڑی نجی انشورنس کمپنی کساد بازاری کی لپیٹ میں آگئی اور اس کے ساتھ ہی لاکھوں لوگوں کی زندگی بھر کی کمائی ڈوب گئی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot