Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, September 8, 2020

یو ‏پی ‏میں ‏لاکه ‏ڈاٶن ‏پوری ‏طرح ‏ختم۔۔اب ‏سنڈے ‏کی ‏پابندیاں ‏بھی ‏ختم۔۔دوبارہ ‏سے ‏شروع ‏ہوں ‏گے ‏یوم ‏تحصیل ‏و ‏تھانہ ‏دیوس۔



لکھنٶ۔۔اتر پردیش /صداٸے وقت /ذراٸع  08 ستمبر 2020.
==============================
 ریاستی حکومت نے اتوار کے ہفتہ وار بندش کا اختتام کرتے ہوئے ریاستی سطح پر بازاروں کی ہفتہ وار بندش کا پرانا نظام نافذ کیا ہے۔  کنٹینمنٹ زون کے علاوہ دیگر مقامات پر تمام ہوٹلوں اور ریستوراں کے آپریشن شروع کردیئے جائیں گے۔  اس وقت کے دوران کورونا انفیکشن سے تحفظ کے تمام احتیاط کو یقینی بنایا جائے گا۔  وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے یہ ہدایات منگل کو لوک بھون میں ایک اعلی سطحی اجلاس میں ان لاک نظام کا جائزہ لیتے ہوئے دیں۔
 بتایا جارہا ہے کہ معاشی سرگرمیوں کو مکمل طور پر پٹری پر لا کر معیشت کو تیز کرنے کے لئے یہ اقدامات اٹھائے گئے ہیں۔  حکومت کو خدشہ ہے کہ  ستمبر اکتوبر میں مارکیٹ میں بازار مزید کمزور ہوسکتی ہے۔  اس سے معاشی سرگرمیاں دوبارہ خراب ہو سکتی ہیں۔ حکومت نے واضح اشارہ دیا ہے کہ وہ کسی بھی صورتحال میں معاشی سرگرمیوں کو پیچھے نہ جانے دے گی  اور ترقی کی حکمت عملی پر آگے بڑھے گی۔ وزیراعلیٰ نے کہا ہے کہ لوگوں کو کورونا انفیکشن سے آگاہ کرنے کے ساتھ معاشی سرگرمیوں کو تیز کرنا چاہئے۔  معاشی سرگرمیوں کیساتھ  لوگوں کو 'دو گز اور ماسک ضروری ہے' کے بارے میں خاص طور پر آگاہ کیا جاٸے۔
 وزیر اعلی نے جی ایس ٹی کی وصولی کو بڑھانے کے لئے خصوصی کوششیں کرنے کے لئے ایک ایکشن پلان وضع کرنے کی ہدایت کی ہے۔  انہوں نے کہا کہ زیادہ سے زیادہ تاجروں کو جی ایس ٹی کے تحت اندراج کرنا چاہئے۔  سرمایہ کاروں اور کاروباری افراد کو ہر ممکن مدد فراہم کی جانی چاہئے۔  ان کے مسائل کو فوری طور پر حل کیا جانا چاہئے۔  ریاست کو کاروباری اداروں کے قیام سے فائدہ ہوگا اور نوجوانوں کو روزگار کے بہتر مواقع میسر آئیں گے۔  وزیر اعلی خود تاجروں سے ملیں گے اور تاجروں سے بات چیت کریں گے۔
 تحصیل اور یوم پولیس کا آغاز بھی ہوگا۔
 کوویڈ ۔19 کے رہنما خطوط کے مطابق وزیر اعلی نے یوم تحصیل اور یوم تھانہ کی کارروائی شروع کرنے کی ہدایت بھی کی ہے۔  خیال کیا جارہا ہے کہ عوامی فیصلوں کی سماعت میں تیزی سے بڑھتے ہوئے جرائم اور رائے کو مدنظر رکھتے ہوئے یہ فیصلہ لیا گیا ہے۔  انہوں نے کہا ہے کہ سب ڈویژنل آفیسر ، پولیس آفیسر اور تحصیلدار اپنے علاقے کے لوگوں کی مشکلات کے فوری حل کو یقینی بنائیں۔  محکموں اور ہیڈ کوارٹرز کے تمام سربراہان کی حاضری کو باقاعدگی سے نگرانی کیا جاٸے گی۔
  وزیر اعلی نے ریاست کو 'ازبان اٹ ڈوئنگ بزنس' (is it doing buisness)کی درجہ بندی میں دوسرا مقام حاصل کرنے پر اطمینان کا اظہار کیا۔  انہوں نے کہا کہ 'آسانی کی زندگی' کی سمت میں بھی کوششیں کی جانی چاہئیں۔  اس سے لوگوں کی زندگیوں میں بڑے پیمانے پر تبدیلی آئے گی۔

 کے جی ایم یو ، پی جی آئی اور لوہیا میں 1000 آئی سی یو بیڈ
 وزیر اعلی نے ایس جی پی جی آئی ، کے جی ایم یو اور ڈاکٹر رام منوہر لوہیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز کو ہدایت کی ہے کہ وہ 1000 آئی سی یو بیڈ تیار کریں۔  انہوں نے کہا کہ کوویڈٹ 19 ٹیسٹ کو کنٹینمنٹ زون کے تمام لوگوں کو یقینی بنانا چاہئے۔  طبی عملے کو میڈیکل انفیکشن سے محفوظ رکھنے کے لئے تمام انتظامات کیے جائیں۔ اس کے علاوہ  انہوں نے محکمہ تعمیرات عامہ کو ہدایت کی کہ وہ سڑکوں کو مکمل طور پر گڑھے سے آزاد کریں  ۔اس میٹنگ میں   میڈیکل ایجوکیشن کے وزیر سریش کھنہ ، وزیر صحت جئے پرتاپ سنگھ ، چیف سکریٹری آر کے تیواری ، ایڈیشنل چیف سکریٹری خزانہ سنجیو متل ، ایڈیشنل چیف سکریٹری ہوم اینڈ انفارمیشن اونیش کمار اوستھی ، ڈائرکٹر جنرل پولیس ہتیش سی اوستی ، ایڈیشنل چیف سکریٹری صحت امیت موہن پرساد وغیرہ۔  تھے

Post Top Ad

Your Ad Spot