Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Thursday, October 29, 2020

ہیومن ‏ویلفٸیر ‏فاونڈیشن ‏پر ‏این ‏آٸی ‏اے ‏کا ‏چھاپہ



 نئی دہلی / صداٸے وقت /پریس ریلیز /، اکتوبر 29 ، 2020:
==============================
 ہیومن ویلفیئر فاؤنڈیشن (ایچ ڈبلیو ایف) کے جنرل سکریٹری ٹی۔ عارف علی نے ایک پریس بیان میں کہا ہے کہ قومی تفتیشی ایجنسی (این آئی اے) کے 15 سے زیادہ افراد نے جمعرات کی صبح 7.30 کے قریب نٸی دہلی کے ابوالفضل انکلیو  ایچ ڈبلیو ایف کے دفاتر پر چھاپے مارے۔ قبضوں سے متعلق تفصیلات دیتے ہوئے ، انہوں نے بتایا کہ متعدد افراد نے فاؤنڈیشن کے اکاؤنٹ ڈیپارٹمنٹ  کی چھان بین کی اورچیف ایگزیکٹو آفیسر اور تعلقات عامہ کے شعبہ کی کچھ فائلیں ، دستاویزات اور لیپ ٹاپ / کمپیوٹر اٹھا لے گٸے۔
 مسٹر ، علی کے مطابق ، فاؤنڈیشن کے خزانچی محمد جعفر اور قائم مقام چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) نوفل پی کے کو تفتیش کے لئے حراست میں لیا گیا ہے۔
 انہوں نے کہا کہ فاؤنڈیشن کی سرگرمی کے  بنیادی شعبے تعلیم ، صحت ، روزگار ، آبی وسائل جیسے ٹیوب ویلوں کی تنصیب ، کنویں کی کھدائی ، مائیکرو فنانس ، امداد  بحالی معذور افراد  کے کام ہیں جو گذشتہ 12 سالوں سے ملک کی طول و عرض  میں کام کر رہے  ہیں۔
 انہوں نے کہا کہ فاؤنڈیشن نے اپنی تمام تر سرگرمیاں قانونی فریم ورک اور ملک کے آئین کے دائرے میں ہی انجام دی ہیں۔  فاؤنڈیشن ایک ایسا سایہ دار  ادارہ ہے جس کے تحت ملک میں متعدد رجسٹرڈ این جی اوز کام کر رہی ہیں۔
 انہوں نے کہا کہ فاؤنڈیشن کے مرکزی مقامات ملک کے شمال اور شمال مشرقی خطے میں غربت سے دوچار علاقے ہیں جہاں بڑی تعداد میں لوگ خط افلاس  سے نیچے زندگی گزار رہے ہیں۔
 مسٹر علی نے کہا کہ فاؤنڈیشن باہمی امداد گروپوں اور معاش کے منصوبوں کے ذریعے خواتین کو بااختیار بنانے کے لئے بھی کام کر رہی ہے۔  یہ ملک کے مختلف حصوں میں بہت سارے اسپتالوں ، اسکولوں اور ڈسپنسریوں کو کامیابی کے ساتھ چلا رہا ہے۔
 انہوں نے کہا کہ فاؤنڈیشن کی خدمات کو بہت سارے سینئر سرکاری افسران اور محکموں نے سراہا ہے اور بہت سے سیاسی رہنماؤں نے فاؤنڈیشن کے ترقیاتی پروگراموں اور سرگرمیوں کا افتتاح یا شرکت بھی کی تھی۔
 انہوں نے کہا کہ فاؤنڈیشن کی سرگرمیاں مکمل طور پر شفاف ہیں اور اس کے ریکارڈ کا صحیح طور پر آڈٹ کیا جاتا ہے اور سالانہ انکم ٹیکس ڈیپارٹمنٹ اور چیریٹی کمشنر کو پیش کیا جاتا ہے۔  انہوں نے کہا کہ فاؤنڈیشن این آئی اے اور تمام سرکاری اداروں کی تحقیقات میں مدد کرنے کے لئے تیار ہے۔

 جاری کردہ:    میڈیا کوآرڈینیٹر ، ہیومن ویلفیئر فاؤنڈیشن۔
 +91 85888 26183 (عمران انصاری ، افسر رابطہ عامہ )۔

Post Top Ad

Your Ad Spot