Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Saturday, February 20, 2021

آج ‏بین ‏الاقوامی ‏یوم ‏مادری ‏زبان ‏ہے۔

ہر سال بین الاقوامی ً یوم مادری زبانً  21 فروری کو منایا جاتا ہے۔یونیسکو نے یہ فیصلہ 17 نومبر 1999 میں لیا۔۔یو این کی عام اسمبلی نے سال 2008 کو زبانوں کا عالمی سال قرار دیا تھا۔
عالمی یوم مادری زبان 1952 کی 21 فروری کو کیوجہ سے منتخب کیا گیا ہے جس مشرقی پاکستان موجودہ بنگلہ دیش میں ڈھاکہ یونیورسٹی ، جگناتھ یونیورسٹی اور ڈھاکہ میڈیکل کالج کے طلبہ پاکستان میں اردو کیساتھ بنگالی  زبان کو بھی قومی زبان میں شامل کرنے کے لئے احتجاج کر رہے تھے۔جس میں پولیس نے گولی چلادی اور کئی طلبہ شہید ہوگئے تھے۔اور لمبی لڑائی کے بعد 1956 میں بنگلہ زبان کو پاکستان کی قومی زبان میں شامل کر لیا گیا ۔
مگر بنگلہ دیش نے اپنے ان شہیدوں کو فراموش نہیں کیا جنھوں نے اپنی مادری زبان کے کے لئے اپنی جان دے دی ۔یہ دنیا کا پہلا واقعہ تھا جب زبان کو لیکر احتجاج شروع ہوا اور قربانی جان دینی پڑی۔ان کی یاد میں "شہید مینار" تعمیر کیا گیا اور ہر سال سرکاری طور پر اور عوامی طور پر لوگ شہید مینار پر اکٹھا ہوکر ان شہیدوں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔اور وہاں عوامی تعطیل رہتی ہے۔
بنگلہ دیش نے یونیسکو میں 21 فروری کو یوم مادری زبان منانے کا مطالبہ کیا اور آخر میں 17 نومبر 1999 میں یونیسکو نے اسے منظوری دے دی۔
یوم مادری زبان کو منانے کا مقصد یہ ہے کہ عوام کو اپنی مادری زبان کے فروغ کی آزادی ہو اور کوئی بھی زبان صفحہ ہستی سے مٹ نہ سکے۔اس موقع پر قومی و بین الاقوامی سطح پر کئ پروگرام۔سیمینا و سمپوزیم وغیرہ کا انعقاد کیا جاتا ہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot