Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Sunday, March 7, 2021

عالمی ‏یوم ‏خواتین ‏کے ‏موقع ‏پر ‏پوروانچل ‏یونیورسٹی ‏میں ‏تقریب ‏کا ‏انعقاد۔۔نمایں ‏خدمات ‏انجام ‏دینے ‏والی ‏خواتین ‏کو ‏اعزاز۔

جون پور۔۔اتر پردیش / صدائے وقت / 7مارچ 2021۔
++++++++++++++++++++++++++++++++++
ویر بہادر سنگھ پوروانچل یونیورسٹی کے آڈیٹوریم میں اتوار کے روز عالمی یوم خواتین کے موقع پر مختلف شعبوں میں خواتینوں کے ذریعے نمایاں خدمات کے لئے وائس چانسلر پروفیسر نرملا ایس موریہ نے اعزاز سے نوازا۔
تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وائس چانسلر پروفیسر نرملا ایس موریہ نے کہا کہ خواتین 21 ویں صدی میں ہر شعبے میں اپنا پرچم لہرا رہی ہیں۔ پرائمری سے لے کر اعلیٰ تعلیم تک کے میدان میں خواتین کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔انہوں نے کہا کہ جس طرح مرد کی کامیابی کے پیچھے عورت کا ہاتھ ہے اسی طرح مرد کا ہاتھ بھی عورت کی کامیابی کے پیچھے ہے۔رجسٹرار مہندر کمار نے بتایا کہ پروگرام خواتین کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کے لئے منظم کیا گیا ہے۔
اعزازی تقریب میں آنگن واڑی، آشا، اے این ایم، خواتین پولیس، گایتری پریوار کی خواتین سمیت پرائمری اور ثانوی تعلیم میں کام کرنے والی خواتین کو اعزاز سے نوازا گیا۔ ان کے علاوہ خصوصی اور متاثر کن اعزازات بھی دیئے گئے۔ یونیورسٹی میں مشن شکتی کی کوآرڈنیٹر ڈاکٹر جانہوی سریواستو نے مہمانوں کا استقبال کرتے ہوئے مشن شکتی کے تحت کی جانے والی سرگرمیوں پر روشنی ڈالی۔ پروگرام میں ممبران اسمبلی ڈاکٹر لینا تیواری، ڈاکٹر سشما پٹیل، حنا دیسائی، ڈاکٹر اسمتہ سریواستو، ڈاکٹر سبھا سنگھ کو بھی اعزاز سے نوازا گیا۔پروگرام کی نظامت ڈاکٹر ونیتا سنگھ، ڈاکٹر پرینکا اور ڈاکٹر نتیش جیسوال نے اور شکریہ اسسٹنٹ رجسٹرار ببیتا سنگھ نے کیا۔ اس موقع پر امتحان کنٹرولر وی این سنگھ، پروفیسر وندنا رائے، ڈاکٹر نوپور تیواری، سوریکھا سنگھ، ڈاکٹر مایا سنگھ، ڈاکٹر سنیتا گپتا، انو تیاگی، ڈاکٹر پوجا سکسینہ، جیا شکلا، کرونا نرملا، ڈاکٹر دھریندر چودھری، اسسٹنٹ رجسٹرار امرت لال، ڈاکٹر راکیش یادو، ڈاکٹر جگ دیو، پروفیسر دیوراج، ڈاکٹر راج کمار، ڈاکٹر کے ایس تومر، ڈاکٹر جگ دیو، ڈاکٹر دگ وجے سنگھ راٹھور، ڈاکٹر راکیش جین، محمد امام سمیت دیگر لوگ موجود رہے۔

Post Top Ad

Your Ad Spot