Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Monday, April 26, 2021

بھیونڈی ‏ شہر ‏میں ‏کو رونا ‏کے ‏مد ‏نظر ‏پولس ‏کی ‏ سختی ‏


        بھیونڈی.. مہاراشٹر /صدائے وقت /26 اپریل 2021 / پریس نوٹ
+++++++++++++++++++++++++++++
 مورخہ 26/04/2021 کو کورونا کی وبا کی بڑھتی ہوئی بیماری کی زنجیر کو توڑنے کے لئے ریاستی حکومت نے سخت پابندیاں نافذ کی ہی ۔  اسی سلسلے میں ، تھانہ سٹی پولیس کمشنریٹ زون  2  بھیونڈی کے تحت شہر میں متعدد مقامات پر سخت پولیس سکیورٹی، چیک پوسٹ اور چوکس ناکہ بندی نافذ کردی گئی ہے۔
  کورونا وبا کے بڑھتے ہوئے خطرے کے پیش نظر  کورونا کے چین  کا سلسلہ توڑنے کے لئے بین ضلع اور بین ریاستی سفر کو مزید سخت کردیا گیا ہے۔
  بھیونڈی شہر میں 21 مقامات پر ناکہ بندی اور چیک پوسٹیں قائم کی گئی ہیں ۔  ان مقامات پر فکس پوائنٹس قائم کردیئے گئے ہیں اور پولیس افسران اور اہلکار ، ہوم گارڈز ، ایس آر پی ایف سٹرائکنگ سمیت تقریبا 200، 200 پولیس اہلکار تعینات کردیئے گئے ہیں۔
  اس کے علاوہ زون 2 ، بھیونڈی کے 06 پولیس اسٹیشن وائز پولیس اسٹیشن انچارج افسران ، سیکنڈری افسران اور تقریبا 5 550 پولیس افسران ، 90 ہوم گارڈز ، ایس آر پی ایف۔  بھیونڈی کے زون 2 میں پولیس کا دستہ مقرر کیا گیا ہے۔
  اس کے علاوہ  بھیونڈی کے شہریوں کو فوری کام کے لئے بین ریاستی یا بین ضلع جانے کے لئے ای پاس کی سہولت متعارف کروائی گئی ہے۔
  اسی مناسبت سے  شہریوں سے اپیل کی جاتی ہے کہ وہ https://covid19.mhpolice.in پر ای پاس سسٹم کا استعمال کریں. جو بہت اہم  (طبی وجوہات ، کسی قریبی رشتے دار کی موت ، شادی کی تقریب) وغیرہ کے لئے جاری کیا جائے گا. 
 ڈپٹی پولیس کمشنر شری یوگیش چوان، زون 2  بھیونڈی نے بھیونڈی کے شہریوں سے اپیل کی ہے کہ وہ حکومت کی طرف سے جاری کردہ احکامات کی پابندی کریں تاکہ کورونا کی وبا کو توڑ دیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ انتہائی لازمی کام کے علاوہ کوئی بھی گھر سے باہر نہ جائے۔  حکومت کے جاری کردہ احکامات کی خلاف ورزی کرنے والوں اور غیر ضروری طور پر باہر جانے والوں کے خلاف سخت قانونی کارروائی کی جائے گی. 
تھانہ سٹی پولیس کمشنریٹ اور زون 2 بھیونڈی کی جانب سے اپیل کی جاتی ہے کہ شہری پولیس فورس کے ساتھ تعاون کریں۔

Post Top Ad

Your Ad Spot