Sada E Waqt

چیف ایڈیٹر۔۔۔۔ڈاکٹر شرف الدین اعظمی۔۔ ایڈیٹر۔۔۔۔۔۔ مولانا سراج ہاشمی۔

Breaking

متفرق

Tuesday, June 1, 2021

سہ سطحی پنچایت الیکشن ‏میں ‏ خالی ‏ عہدوں ‏کے ‏لیے ‏12 ‏ جون ‏کو ‏ ہوں گے ‏ ضمنی انتخابات . ‏. اعظم ‏ گڑھ ‏ ضلع ‏مجسٹریٹ ‏نے ‏ جاری ‏ کیا ‏نوٹیفیکشن ‏. ‏. ‏

لکھنؤ .. اترپردیش / صدائے  وقت / ذرائع  / 1 جون 2021۔(اعظم گڑھ) 
 +++++++ +++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++
  تین سطحی   پنچایت انتخابات کے کے بعد گرام پنچایت ممبروں کی بڑی تعداد میں آسامیاں خالی رہ گئیں۔  جس کی وجہ سے بڑی تعداد میں گاؤں کے پردھان  حلف نہیں اٹھا سکے۔  اسی وقت ، بہت سے منتخب 'گاؤں کے سربراہان ، چھیترا پنچایت ممبران الیکشن کے بعد فوت ہوگئے۔  ریاستی الیکشن کمیشن کی جانب سے ان خالی آسامیوں کے لئے نوٹیفیکیشن جاری کیا گیا ہے۔  بدھ کو ضلعی سطح پر ڈی ایم اور ضلعی الیکشن آفیسر کے ذریعہ نوٹیفکیشن جاری کیا گیا۔  اس سلسلے میں ، نامزدگی 6 جون کو اور ووٹنگ 12 جون کو ہوگی ، گنتی 14 جون کو ہوگی۔
 حالیہ اختتام پذیر تین سطحی   پنچایت انتخابات میں ، ضلع  اعظم گڑھ کی 1858 گرام پنچایتوں میں گرام پردھان کے 1858 ، گرام پنچایت ممبر کے 22820 ، چھیترا پنچایت ممبر کے 2104 اور ضلع پنچایت ممبر کے 84 عہدوں کے لئے انتخابات ہوئے۔  اس عرصے کے دوران ، گرام پنچایت ممبروں کی متعدد آسامیاں خالی رہیں۔  اسی دوران ، انتخابی کام کی تکمیل کے بعد ، نو منتخب پردھانوں  ، چھیترا پنچایت ممبروں کی ایک بڑی تعداد کا انتقال ہوگیا ۔  جس کی وجہ سے ان گرام پنچایتی کی  تشکیل نہیں ہو  سکی۔  اسی کے ساتھ ساتھ ، متعدد گرام پنچایتوں میں ، کورم کی کمی کی وجہ سے گاؤں کے سربراہ حلف نہیں اٹھاسکے۔  ان خالی آسامیوں پر ضمنی انتخابات کے لئے نوٹیفکیشن پیر کو ریاستی الیکشن کمشنر منوج کمار نے جاری کیا۔  جس کے تحت کاغذات نامزدگی کی جانچ 6 جون کو صبح 8 بجے سے شام 5 بجے تک اور اسی دن شام 5 بجے کے بعد کی جائے گی۔  کاغذات نامزدگی کی واپسی 7 جون کو صبح 8 بجے سے سہ پہر 3 بجے تک ہوگی اور علامت اسی تین بجے کے لئے الاٹ ہوگی۔  12 جون کو صبح 7 بجے سے شام 6 بجے تک ووٹنگ ہوگی اور ووٹوں کی گنتی 14 جون صبح 8 بجے سے ہوگی۔

Post Top Ad

Your Ad Spot